top of page
  • Writer's pictureCorina Chelaru

RITUAL LA LUNA NOUA IN TAUR

Marţi, 11 mai, la ora 22:00, ora României, va avea loc faza maximă de Lună Nouă în semnul Taurului. Aşa cum ştiţi, aceste energii se activează cu 2-3 zile înainte şi sunt resimţite şi 2-3 zile după. Tot ceea ce setăm ca intenţie nouă în ziua respectivă, în apropierea fazei de maxim, capătă o putere de materializare mult mai mare şi poate primi mai mult sprijin de la Univers, cu condiţia ca ceea ce cerem să ne privească doar pe noi şi să fie conform legilor divine, fără a încălca liberul arbitru al altor suflete.

De aceea vă propun un ritual conceput de mine şi scris sub inspiraţia acestei Luni Noi. Să nu uităm să respectăm paşii obişnuiţi ai ritualurilor - purificarea noastră şi a spaţiului, aranjarea spaţiului de meditaţie sau rugăciune sau amenajarea unui altar, o muzică ambientală potrivită meditaţiei etc. Ritualul poate fi facut la orice Luna Noua in Taur.


Pe altarul dedicat acestei Luni Noi puteţi pune simboluri care rezonează cu energia Taurului - adică tot ce ţine de plăcerea simţurilor şi de conectarea cu rodnicia şi energia pământului: fructe, flori, dulciuri sau miere, vin, sare, cristale felurite şi o pânză de altar care să sugereze puterea ierbii verzi. Foarte importante sunt miresmele pe care alegeţi să le folosiţi - puteţi unge lumânările cu uleiuri aromatice (busuioc, salvie, dar şi uleiuri florale - iasomie, liliac etc.) sau puteţi folosi candele de aromaterapie, tămâi preţioase sau beţişoare. Nu uitaţi să vă îmbrăcaţi confortabil, dar cu materiale de foarte bună calitate.

Dacă puteţi să ieşiţi din casă sau să priviţi câteva minute Luna înainte de a spune rugăciunea ar fi minunat:

"Eu, (numele), rog Universul şi pe Creatorul Său , pe maeştrii şi ghizii mei spirituali, pe îngerii mei păzitori şi pe toate fiinţele de Lumină care pot, vor şi trebuie să mă ajute aici şi acum să mă sprijine, să mă protejeze şi să mă îndrume să mă conectez la energiile Lunii Noi, precum şi la energiile tuturor corpurilor cereşti care intră în dansul acestei Luni Noi sub semnul Taurului.

Ȋmi onorez şi iubesc fiinţa de lumină şi toate corpurile care o însoţesc în această întrupare, mă preţuiesc în înfăţişarea mea pământească şi sunt recunoscător / recunoscătoare pentru că mi-a fost îngăduit să vin sub această formă pentru a mă bucura de toate roadele Mamei Pământ prin toate simţurile mele - ştiute şi neştiute.

Mulţumesc Universului pentru tot ceea ce pot privi, atinge, mirosi, auzi, gusta şi pentru că sunt găzduit/ă cu iubire infinită la sânul Mamei Pământ, hrănit/ă şi protejat/ă şi rog toate forţele acesteia să mă ajute să pot face ceea ce este conform Legilor Divine şi menirii mele personale în această viaţă pentru a creşte şi spori toate darurile acestei legături cu ea, cu Mama Pământ.

Mă conectez cu energiile Lunii Noi din semnul Taurului şi rog să fiu ajutat/ă şi îndrumat/ă să împlinesc aceste dorinţe (spui ceea ce doreşti), atât cât îngăduie Dumnezeu şi în acord cu Legile Divine. Aşa cum lumina ei face să se nască şi să crească roadele pământului, aşa să fiu şi eu ajutat să nasc şi să cresc toate aceste proiecte şi să aduc prin ele bucurie şi armonie mie şi tuturor celor oamenilor din jurul meu.

Fie ca Venus să pună iubirea, Uranus să pună puterea schimbării, Soarele să pună strălucirea şi căldura! Fie ca toate celelalte planete, astre şi entităţi cosmice să mă binecuvânteze şi să mă susţină începând de acum, aşa cum şi eu voi binecuvânta şi voi susţine Viaţa şi tot ce face parte din ea, cu iubi! re şi recunoştinţă!

S-a împlinit şi aşa este! Amin!"


https://youtu.be/3_cnug2Duac


98 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page