top of page
  • Writer's pictureCorina Chelaru

Luna Park sau distracţiile Lunii Noi în Taur 11 mai 2021

Lume, lume! Hai la târgul de emoţii, că vine Luna Nouă în Taur cu sacul plin de trăiri, când în sus şi când în jos....Doamne, cât e de frumos! Bine, nu e chiar atât de frumos, ca să fiu sinceră, chiar dacă tanti Luna trece peste un semn venusian şi dă pe dinafară "prinţeseala" şi energia feminină şi nu mai prididim cu uitatul în oglindă şi cu mâncatul de ciocolată ... Ȋn caz că nu ştiaţi, vă spun eu, că am fir direct cu stelele, că la Tăuraşi e cu plăcerile de tot felul, cu iubire de frumos şi de confort, cu bănuţi şi cu de-astea mai cu picioarele pe pământ. Mno, acu' cineva mai trebuie să ne şi dea jos de pe norişorii spirituali şi ghiduşi ai celor trei crai din Gemeni (Nodul Nord, Venus şi Mercur)!

Deci cum vă spuneam, pentru că Mercuru' meu din Gemeni e activat la maxim, de data asta nu am chef de analize serioase şi nici nu mă interesează să mă bag cu lupa prin planete şi comete! Doar ce am aruncat şi eu un ochi să vad de ce azi am ţinut-o toată ziua ca în poezia lui Nichita "Ah, râsu' plânsu'/ ah, râsu' plânsu'/mă bufneşte când spun/secundei vechi putrezind în secunda/de-acum." Că mă luă dintr-o parte şi din spate şi din faţă şi din coate cu emoţii de tot felul. Şi când mă uitai io aşa pe traseul Lunii şi-am văzut peste cine se prelinge ea în zilele astea cât şade prin Taur (10-12 mai) m-am liniştit, că n-am luat-o cu capu'!

Hai să vă zic vouă, astora, care sunteţi şi voi oameni normali şi nu staţi cu ochii pe cer ca nebunii tot timpul să vedeţi ce steluţă mai trece strada, cam cum stă treaba cu Luna asta Nouă! Păi, ştiţi şi voi că atunci când se înnoieşte Luna, mai aruncăm şi noi gunoiul şi punem ceva seminţe de flori prin grădină să mai avem o verdeaţă şi să ne placă să mai trăim prin viaţa noastră... Şi dacă Luna asta se întâmplă prin grădina Taurului, atunci chiar e vorba despre chestii de-astea mai lumeşti, să vedem şi noi de unde ne mai vin paralele, cam cum stăm cu fizicu' corporal şi dacă nu putem să-l îmbunătăţim, să mai punem de-o renovare pe la căsuţă sau dacă nu avem ce să renovăm să ne luăm chiar obiectul renovărilor viitoare. Pe scurt e despre bani, confort şi plăcere, imobiliare şi trebuşoare de-astea mai la nivelul solului pe care creşte iarba verde care îi place Taurului. Că Taurul e un semn fix şi îi place să ştie pe ce mizează şi pe ce se sprijină, iar cu schimbările e mai piano, neplăcându-i lui să-i fie deranjate tabieturile. Da'uite că de când l-a primit musafir pe Uranus, care tot stă pe acolo, pană prin 2026 şi nu se dă dus, i s-a cam întors lumea pe dos şi azi aici, mâine-n Piteşti, vrea-nu vrea s-a cam obişnuit cu surprizele. Problema e că în aceste zile Luna, care e total emoţională şi e o energie de apă trece peste Uranusul ăsta electric , peste Soare şi peste Lilith care e şi ea la petrecere chiar în braţele Soarelui.

Aţi fost la şcoală la orele de fizică, prieteni dragi? Nooo, nu vorbesc cu ăştia şcoliţi online, vorbesc cu ăştia de aţi văzut cum arată o şcoală adevărată! Ia, amintiţi-vă voi ce se întâmplă când bagi curent electric în apă? Aud? Te electrocutezi, bă! Te ia cu tremurici şi ţi se face părul arici! Acum o să înţelegeţi cam care e atmosfera Lunii ăsteia Noi: ni se electrocutează toate emoţiile, o să ne treacă toate stările şi n-o să ştim pe ce planetă suntem, ca în parcul de distracţii, la roller coaster. Totuşi senzaţia e cam ca la Nebunul din tarot: te ia Luna asta şi te pune un pic cu capul în jos şi cu picioarele în sus să-ţi schimbi perspectivele asupra lumii şi uite-aşa faci un refresh de toată frumuseţea şi poţi să vezi noi începuturi! Şi cum început înseamnă şi să ieşi din umbrele pe care simţi că nu le poţi stăpâni la lumină, când Luna va tranzita şi Soarele şi Lilith-ul din Taur avem şansa să conştientizăm părţile noastre mai "sauvage" şi să le aducem sub razele solare ale primăverii să se mai îmblânzească şi să se îndulcească cu parfum de lăcrămioare şi de liliac (doar v-am spus că Taurul e un senzual, nu?!). Ah! uitam să vă mai zic că sexoasa Lilith face un sextil cu regele iluziilor, Neptun, dar ăsta nu e numai acum în zilele astea de Lună Nouă, doar că mai pune şi el ceva condimente pe "preparatul" final şi dacă vă ia aşa cu un nu-ştiu-ce sau nu-ştiu-cum şi vă treziţi cu unicornii dimineaţa la capu' patului, iar în baie vă aşteaptă la chiuvetă sirenele, să nu vă repeziţi să daţi banii la psihiatru....că trece!

Ȋn rest, vă doresc distracţie plăcută şi o Lună Nouă plină de senzaţii savuroase şi inedite, că la cât Capricorn am înghiţit în 2020, parcă mai e bună şi un pic de variaţie!

Vă pupă fata cu ...Chipuri, Semne şi Stele!



742 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page