top of page
  • Writer's pictureCorina Chelaru

VENUS PE ASCENDENT sau episoade din ciclul "Ce vrăji au mai făcut planetele pe harta mea" 🤩🙃

Zilele astea nu e singurică acolo unde e ea, adică în Săgetător. E cu doi tipi mișto - Soarele și Mercur, toți trei în vizită pe un teritoriu jupiterian (că ăla-i bossulică al Săgetătorilor - nen'tu Jupiter care crește până dă pe-afară, de oprit nu știe unde, da' plin de viață și de optimism e!)

Și deci așezându-se ea cu fundulețul ăla bombat al ei acolo și dând din gene galeș și seducător cum numai ea știe, ce credeți că-mi făcu? 🤔

Aș vrea să notați că, "ca" un astrolog responsabil ce sunt, știam ce poa' să vină și mi-am scris belete și posterașe peste tot, de când a pășit ea, candidă și balerină așa, în Săgetător:

- stai dracu' acasă și ține portofelu' încuiat că te lasă asta goală la buget;

- nu te duci în magazine decât după apă și pufuleți și iei doar mărunt din pușculița de serviciu;

- îți tai unghiile cu unghiera și te speli pe cap cu mușețel, atât! nu există tratamente la saloane;

- nu lenevești și nu te îndopi cu ce-ți place ție ca o iresponsabilă;

...și tot așa, pe toți pereții, că știam ce e în stare perversa asta să-mi facă.

Uitasem însă că programasem să mă duc la coafor tocmai pe tranzitul ăsta! Zic eu în gândul meu "las' că o țin pe austeritate și responsabilitate și fac doar așa o chestie civilizată, să întâmpin Ziua Națională decent". Zis și ....așa rămase, doar zis! Că mă trezii la sfârșitul zilei cu look schimbat și cu juma' de mall luat (acasă) 🙈🙈🙈

Nu-mi ajunse că schimbai look-ul și am zis să iau și o lumânărică mică,de atmosferă - băi, nene, nu'ș cum constelația mă-sii ✨, singurele două perne decorative MOV din tot magazinul, se așezară fix lângă raionul cu lumânări. Drept pentru care m-a constat lumânărica 210 lei, că cică nu arde bine decât dacă stai cu fundul pe perne mov 😎

Eeee, și de la pernele alea, mă luă așa o nostalgie după mirosuri orientale și nu știu cum printre covrigi calzi și ornamente de Crăciun, văzui prin apa vitrinelor, răsărit din amintirile mele pariziene, ambalajul unui parfum al cărui miros mă duce fix în brațele lui Hermes (adică Mercur, frate, că vă zisei că asta mică și sexoasă, Venus adică, nu e singură acolo). O adiere, atât să simt, și gata! Ei aș! ce adiere, că mi-a golit dintr-o suflare asta mică juma' de card 🤦🤦🤦 Și așa mă alesei și cu "Jour d'Hermès Absolu" și meniu cu iaurt și apă plată săptămâna asta 😁

Nu vă spun tot, că deja mănânc pe rând beletele și posterele de pe pereți...și mă gândesc că, dacă nu știam astrologie, mă bucuram și eu de dezmăț și răsfăț ca orice muritoare inconștientă și nu mai înghițeam cu noduri de reproș (da' ce-ai făcut, Bobiță?! ți-a tras-o Venusica? 😈) bomboanele alea de ciocolată... Cum care bomboane?! Alea de la Capșa, tată, că asta mică și răsfățată nu mânâncă ciocolată cu rom de la Shop&Go 😅😅😅

Una peste alta, așa am petrecut eu tranzitul lui Venus pe ascendent...care încă mai continuă 😏 Drept pentru care i-am făcut altar de jertfă precum vedeți, ca s-o îmbunez și să se mai ducă și pe la alții 😋

(prezentul text e un pamflet astrologic inspirat din realitatea portofelului meu golit și a caloriilor depuse grațios pe rotunjimile venusiene 😉)


18 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page