top of page
  • Writer's pictureCorina Chelaru

SĂRBĂTOAREA ŞI DARUL LUI 2022

✨Anul care se încheie a fost un an de vibraţie 6, dar nu oricum, ci 3 de 2 - un an în care am avut şansa să căpătăm înţelepciune din tot ceea ce ne-a încercat emoţional pe toate planurile. Un an în care am trăit cu toţii unica şi irepetabila (cel puţin în viaţa noastră de acum!) întâlnire numită conjuncţie dintre Nodul Nord şi Uranus în Taur. Mai cu schimbare de atât, greu se putea imagina! Şi pentru că Taurul este un semn de pământ, fix şi foarte venusian, tot ceea ce a resimţit din această întâlnire epică a fost cu multă răscolire emoţională. Fiecare în ce domeniu avem Taurul în hartă am resimţit aceste frământări stelare, mai ales când am trecut prin perioadele eclipselor pe axa Taur - Scorpion. (30 aprilie şi 16 mai, apoi 25 octombrie - 8 noiembrie).

✨Dar nu despre astrologie aș vrea să vă povestesc, deși când e vorba de ea, sunt în stare să fiu mai ceva ca Șeherezada!

Ci aş vrea să vă împărtăşesc ce am învăţat în acest an despre sărbătoare şi despre daruri. Este primul an în care nu am împodobit simbolic nimic, am renunţat la agitaţia şi la forfota "sărbătorească" şi la cursele nebuneşti după cadouri, decoraţii şi brad. Şi nu pentru că am îmbătrânit sau pentru că vreau eu să fiu Cănuţă cel sucit şi să fiu altfel cu orice preţ, nici pentru că mi-a fugit copilul interior la psihanalist şi nici pentru că mi-a dispărut simţul magiei şi al poveştilor... Ba, din contră! De fapt am realizat că anul acesta, în urma unui eveniment adus de acea epocală conjuncţie despre care v-am pomenit întreaga mea viaţă a devenit o perpetuă sărbătoare şi fiecare clipă un dar!

✨M-am întrebat de multe ori de ce doar în anumite momente din an ne apucă aşa o frenezie şi ne bombardăm cu bunătate şi cu vorbe frumoase, mai ales când putem să o facem şi public, de ce ne aducem brusc aminte de toate cauzele umanitare şi de toate problemele altora mai necăjiţi ca noi, de ce scoatem din dulap toate şabloanele verbale înduioşătoare şi de ce pozăm în fericiţi iremediabil? Nu că eu nu aş fi făcut-o...oho şi încă ce eram pe lista cu promotori ai tradiţiilor, cu cununa îngerească arborată la vedere şi cu mândrie, pozând tot ce îmi cădea la mână mai festiv şi mai din filme de Disneyland....

✨Da, respect bucuria oamenilor şi îmi place să îi fac să se simtă bine, înţeleg etapele prin care trece fiecare în viaţă şi înţeleg că fiecare avem sisteme de valori şi de apreciere diferite, de aceea scriu mesaje de sezon sau răspund celor dragi, dar.....


✨Dar în 2022 am aflat prin propria trăire că e o SĂRBĂTOARE fiecare zi pe care îmi este îngăduit să o trăiesc aici, pe planeta aceasta imperfectă şi plină de răni, dar şi de splendori. Că dimineaţa e un spectacol de gală al corpului meu care îşi îndeplineşte cu modestie, dar conştiincios toate funcţiile şi că este un DAR tot ceea ce mă înconjoară şi se reflectă în conştiinţa mea - lumina zilei, aerul pe care îl respir, pământul pe care îl simt sub picioare, toate formele infinite ale vieţii care îmi ies în cale - copaci, animale, oameni, fenomene naturale şi construcţii umane.

✨Am aflat că podoabele care nu costă nimic, dar sunt cel mai greu de obţinut nu vin din afară, ci din cine devin eu cu fiecare zi în care trăiesc în recunoştinţă şi 100% conectată cu Viaţa. Că sunt cel mai de preţ dar din viaţa tuturor celor care mă înconjoară, dacă trăiesc preţuindu-i în aceeaşi măsură ca binecuvântări în viaţa mea - mai ales pe cei care îmi pun în faţă oglinzi şi mă provoacă să mă privesc şi să mă accept în fiecare etapă a evoluţiei mele, pentru a mă putea cunoaşte fără resentimente şi vinovăţii, ci doar cu onestitate pentru a putea afla în ce punct al drumului meu mă găsesc.


✨Nu sunt ipocrită - îmi plac darurile şi îmi place să dăruiesc şi nu oricum, dar nimic nu s-a comparat cu bucuria pe care am simţit-o primind din nou toate darurile unei vieţi cât se poate de obişnuite şi realizând că fiecare zi în care trăim fără sincope şi zvârcoliri de orice fel este o sărbătoare. Am învăţat că totul creşte în ritmul său, că oamenii vin şi pleacă din viaţa mea când sunt pregătiţi sau când au o misiune, că DRUMUL în sine pe care îl parcurg alături de ei - mai lung, mai scurt sau cât o clipire este adevărata mea cucerire şi bucurie. Am privit altfel tot ceea ce este în mine şi în preajma mea - realizând că în toate şi în tot este vorba despre cine sunt eu pentru mine şi prin mine pentru ceilalţi. am învăţat să-mi dau voie să SAVUREZ orice clipă, indiferent de culoarea sau aroma ei.


De aceea vă mulţumesc 🙏🙏🙏 pentru sărbătoarea pe care fiecare dintre voi, cei care sunteţi în viaţa mea - fie fizic, fie la depărtare - mi-o aduceţi zi de zi, vă mulţumesc pentru darurile pe care mi le faceţi: experienţele pe care le trăim împreună, bucuriile şi tristeţile voastre, confesiunile, nesiguranţele sau învăţăturile şi sfaturile pe care mi le împărtăşiţi, VIAŢA pe care mă faceţi să o simt pulsând caldă şi puternică în fiecare celulă a mea şi în spiritul meu. 🎉🎉🎉


Sărbătoarea mea sunteţi voi toţi, văzuţi prin ochii mei şi eu, văzută prin ochii voştri! Darul meu este cel mai simplu şi cel mai preţios: VIAŢA. ❤️

Iar darul meu pentru voi este RECUNOŞTINŢA că faceţi parte din mine, părticica inseparabilă a Universului care ne cuprinde cu IUBIRE pe toţi!

🙏🤗❤️



53 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page