top of page
  • Writer's pictureCorina Chelaru

PORTALU' 666 😱😱😱

🫵 Azi, fiindcă mă trezii în plină energie "dă portal", cu 6-6 poartă-n casă și pentru că am lenevit-o spiritual în ultimul timp, fiind plecată pe coclauri mai pământești să scot și eu una-alta dîn inventarul organic, m-a pocnit așa o remușcare că nu vă zisei și eu nimic numero-astrologic la așa zi mare și nici la reîntoarcerea lu' Mercur cu de-a-ndărătelea la locul lui și tăcui mâlc ca o neinițiată.


🤦 Dar mi-am adus aminte că un maestru d-al meu (neînălțat încă, spre norocul meu, că d-aia mai mâncăm și noi câte-un covrig pe la cursuri!) m-a asigurat că important e ce faci, nu ce scrii "pă rețele" și dacă vrei tu să fii "coach dă consiliere" să pui mâna și să execuți tu întâi exercițiul spiritual și să dai cu exemplu' personal înainte de a da cu sfatu' în client pă banii lui. 🙈


💅💄👠Drept pentru care, studiind eu rapid energia "femenină" a lu' șaseșasedoojdoi, m-am hotărât să fac următoarele, ca să mă bag în flux și să intru cu toate câmpurile grămadă pă portal, care doar azi poți pentru ca să profiți dă iel, că altfel, a zburat puiu' cu ața! :


💜 - să-mi refac colorile capilare și ciuful mov, că nu mă mai recunoșteau unicornii mei (pt doritori, vă dau în privat adresa "vrăjitoarei" care se ocupă de picturile astea 🤩) 🦄

💜 - să bag în seamă și apoi în sistem (ăla digestiv) un ecler de-ăla care mă convinse că n-am greșit când m-am făcut "aia de franceză"; 🧁🍰🍮

💜 - să-mi cumpăr rochie de mătase de "prințeasă" care să fâlfâie diafan pe lângă fizicu' meu renovat, ca să nu se "frece" de operație; musai cu mov, că cică lasă cicatricele soft și numa' bune de dus în Vamă vara asta; 💃

💜 - și nu în ultimul rând să mă îmbăiez cu niște Coco Mademoiselle 🌀🌀🌀(eau de parfum, că la mine nu ține decât cu esențe tari) ca să iasă mirosul de prăjeală de la laserele lu' nenea doctorii (care Dumnezeu să le dea sănătate, că nu lăsară câmpu' operatoriu ca la Star Wars, ci-mi făcură goblen electronic să fiu mai divă decât eram și să zic că am mandale pe abdomen 😁🙃👍)


👍Acestea fiind făcute, mi-am activat energia creatoare feminină, vă pup și vă iubesc universal pe toți 💜💜💜, vă iert holistic și integrativ pe ăia de n-ați plâns de doru' meu 🤗🤗🤗 și vă anunț că ...revin curând cu toate stelele la purtător și cu chef reînnoit de scotocit pe fețe și în suflete! ✨🤓


Hai să ne fie cu bunăstare, armonie și iubire, cum zise alt maestru d-al meu care mai scrie și serios,nu numai la mișto ca mine! 😁


Portal fericit! 🎉🎉🎉


8 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page