top of page
  • Writer's pictureCorina Chelaru

MERRY SOCIAL CHRISTMAS LA TOATA LUMEA




🎄🎁Sculaţi, followerşi, nu dormiţi....şi voi postaci tăg-uiţi, c-a venit sezonu' de share-uit din caltaboşii de familie şi din cozonacii de serviciu 🎉


🎁🎄Finalul de an este o ocazie de practică minunată pentru un analist comportamental: unde altfel decât pe social media să ai o mai bună expunere de tipare comportamentale, asortiment de emoţii refulate, traume şi praline psihanalitice?! Păi, ce, să ratăm asemenea gogoaşă savuroasă, pe motiv de vacanţă? Nooo...Aşa că, hopa sus, dăm drumu' la tik-toace, facebook-uri, insta-uri şi ....heeeeere we go!


🎄🎁Iaaaa, ce frumos! domnu' director, pardon CEO, face cârnaţi în şlapi, cu căciuliţă de Moş şi cu doamna CEO în ciorapi cu reni şi cu colac abdominal acoperit cu rochiţă de spiriduşă! Lângă şemineu, ăla din marmură, pe care îl aprinde doar la poze, să crape concurenţa şi să îi miroasă lu' Moşu' a lemn dă brad şi lemn de fag, vorba cântecului. Şi pentru că la firma dumnealui se preţuieşte team-work-ul, este alături şi domnişoara secretară, cu coroniţă de steluţe şi cu ochii pe inelu' cu diamant pe care i l-a adus Moş Nicolae doamnei CEO, ca să mai închidă ochii la şedinţele târzii. 👠💄💍


🎁🎄Maricica, care s-a trezit spiritual în acest an, a înţeles în urma unor constelaţii familiale şi investigaţii psihoterapeutice importanţa frământării cozonacilor cu mămica, cu tăticu' şi cu fraţii la o ulcică de ţuică fiartă transgeneraţională. Că prin fierbere cu condimente se şi distilează şi eliberează emoţii blocate în subconştient. Şi postează cozonacii umflaţi şi rumeniţi, cum îi era şi ei curul când o băteau mai sus-numiţii în copilărie, cu un text plin de acceptare şi înţelegere superioară a moştenirii karmice: "V-am iertat pe toţi, fir-aţi ai dreak', că sunteţi ai mei! Crăciun fericit cu pace şi iubire!"💣😇💣😇💣


🎄🎁Da' uite-aici, stil, frate! Ei, da! Ia să vedem aici finesse şi delicatesse - este chiar ea, zâna zânelor, 👰cu rochiţa din spume astrale şi pantofiori Louboutin câştigaţi din prima de Crăciun. Zâmbeşte să i se vadă faţetele dentare bine şi rujul Chanel. Mă rog, a înţepenit de când tot caută împreună cu fotograful poziţia cea mai stilată şi dacă tot nu se aude în poză, îl mai drăcuie subtil printre dinţi, că nu o scoate cu dooj' de ani mai tânără din lumini. Dar ce nu merită o poză de Crăciun cu un brad de colecţie, cu îngeraşi Dior şi ghirlande Swarovski! Şi mai ales când îţi iese în prim plan colierul Freywille şi se vede discret mâna cu inelul Chanel şi scrii suav la postare: "Crăciunul este despre bucuriile simple ale vieţii!"...să înţeleagă şi boul ăla odată ce înseamnă aia o viaţă simplă şi plină de bucurii! Şi la ce buget să se orienteze! 😎


🎁🎄Daaaa, frumoase şi pline de căldură sunt sărbătorile astea în familie! Asta pentru cine o are! Că mai sunt hoarde întregi de abandonaţi ai soartei, de animăluţe nevinovate şi de balene eşuate de la încălzirea globală. Şi ce frumos când în loc să te ghiftui ca nesimţitu' cu salata de boeuf şi jumări, te gândeşti tu fix atunci în săptămâna "aia" din an, să fii mai buuuuun de Crăciuuuun şi laşi să vadă insensibilii ăia mitocani cum donezi tu pentru refugiaţi, orfani, maidanezi şi specii pe cale de dispariţie cum ar fi sconcsul cu blană roz-aurie. Şi să înţeleagă şi ei odată că de Crăciun tre' să le fie ruşine că au cozonac pe masă pentru că lumea moare de foame şi noi impodobim brazi tăiaţi din pădurile patriei! 💪🌲


🎄🎁Ochii aici....atâââât! Pfoooaaaiii, asta e, ia uite aici postare: "Crăciunul nu e despre ce mâncăm şi bem, ci este despre cine eşti tu în viaţa ta!" Ce frumoooos înger cu aura dă curcubeu la poză, mooaaamăăă! Băăăă, ej'ti nebuuun?! Mi-a stat piftia în gât, tată! M-a lovit revelaţia! Adică stau eu aici şi mănânc ca tuta fără să ştiu înainte cine sunt eu în viaţa mea?! Pot eu ca să înghit înainte de a conştientiza care e identitatea mea? NU, clar, arunc dracu' tot ce e în frigider şi mă închid în baie să aflu şi până nu scot din mine cine sunt eu cu adevărat, aliluia: nu ies de-acolo şi au revoir Crăciun şi alte concepte parazit din astea care îmi bruiază orizontul identitar! 🤔🤔🤔


🎁🎄Eh, mă ţine până la postarea următoare din fericire: "Mămica şi tăticul îţi urează să te bucuri de magia sărbătorilor!" şi o poză alb-negru cu un puşti clăpăug şi dezorientat privind speriat la cameră. Hmmm...mă uit cui îi urează mămica şi tăticul. Din profil pare a fi o mică diferenţă de vârstă - un domn chelios, uşor rotofei, cu ochi galeşi şi apoşi care postează flori, citate romantice şi scrie că "Niciodată nu e prea târziu să îţi găseşti iubirea vieţii! Te aştept, jumătatea mea!" Nu ştiu ce să zic...mămica şi tăticul nu s-or fi prins că băiatul vrea şi el de la Moşul altceva decât o puşcă de jucărie? Sau nicio păpuşică adusă de Moşul nu s-ar ridica la standardele coanei soacre în ceea ce priveşte îngrijirea sensibilului rotofei?💞💕💞


🎄🎁Dar, sărbătoarea trebuie să fim noi, nu ce scriem noi pe net....aşa mi-am dat seama când am văzut pozele de Crăciun de la salonul de frumuseţe "Pussy beauty and charm". Pussy e patroana, ea e Gherghina, da' a zis că i-a zis numerologu' că Pussy e pe vibraţie estetică şi a avut şi un vis premonitor înainte să facă firma luminoasă şi a venit Arhanghelu' Gabriel să îi transmită personal la 11:11 în zi de portal astral că are o menire spirituală să facă terapie cu clientele, mai ales când sunt ele aşa, mai vulnerabile, la epilatul inghinal. Ehei, păi, ce, poţi să laşi pe oricine să-ţi umble cu ceara pe chakra rădăcină? Foarte frumos decorat salonul şi ce-mi plac pozele cu doamnele la tratamente anticelulitice (tot e sezon de piftii, nu?) şi cu unghiuţe cu brăduleţi, inimioare şi cristăluţe ca steaua din Bethleem. Da, asta postare exemplară: să vadă şi proastele alea de ce le place la domni de tine - pentru că te îngrijeşti de estetica frumuseţii tale corporale şi nu stai ca vacile alea de neveste să îţi mozoleşti unghiile boante în cocă şi în carnea de sarmale! Alea să le comande el, dragă, că d-aia s-au inventat Glovo şi cardurile! Tu trebuie să fii mereu o zeiţă - cu plete întinse cu placa şi proaspăt vopsite, cu gene de căpreoară, cu gura cărnoasă ca un fund de macac proaspăt ieşit dintr-un episod de constipaţie cronică. 💋Şi neapărat frământată de aparate şi lasere!⚡⚡⚡


🎄🎁Ce mai, frumos rău de sărbători pe net...aş sta toată noaptea să mă uit la poze şi să mă umplu de spirit festiv, dar nu pot, că începe acuşica emisiunea mea favorită pe net "Cronicile astrale" şi trebuie neapărat să ştiu cum aranjez treburile să nu deranjez stelele. Păcat că a plecat de la emisiune domnu' ăla simpatic cu chelie şi care vorbea frumos şi cu miez, da' şi fetele astea de veniră pe urma lui sunt drăguţe. Nu prea înţeleg eu tot ce zic, da' e trendy şi am ce discuta cu prietenele la cafea când ne vedem şi mai ales să ştiu în ce săptămână pot să îl întâlnesc pe EL. Că săptămâna trecută a fost la Balanţe şi prietena mea chiar a avut noroc şi i s-a spart ţeava de la chiuvetă şi a venit un instalator foarte mişto şi nici măcar nu era instalator, era student la privat, da' mai făcea şi el un ban pe lângă. Poate se face vreo conjunctie sau e vreun ingres benefic şi la mine pe casa iubirii şi mi-l aduce Moş Crăciun pe însuşi Făt-Frumos, cine ştie?....Că aşa mi-a zis mie un uranian de-ăla vizionar şi cu ăştia nu te joci că sunt conectaţi la Sursă!🌠💫🪐


Crăciun magic, binecuvântat, luminat, miraculos....şi cum o mai fi doar cu unicorni să fie!🦄🦄🦄



702 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page