top of page
  • Writer's pictureCorina Chelaru

LUNA PLINÄ‚ CU...SURPRIZE URANIENE

(

Luna plină în Vărsător - 1 august, ora 21:31 a României)


Sună la uşă de îmi găureşte creierii...cer scuze şi ies din şedinţa online. Se schimbă contoarele electrice cu unele mai moderne şi doi nene cu combinezoane extraterestre şi hârtii foarte terestre se prezintă pentru a face operaţiunea de înlocuire....Da' parcă eu nu am făcut nicio cerere în acest sens, hmmm..."Fato, e Lună plină în Vărsător!" îmi şopteşte netu' interior. "Lasă-l pe uranian să-şi facă damblaua că altfel te electrocutează!" Până să mă dezmeticesc şi să zic ceva, cei doi alieni îmi demontaseră deja contoarul vechi lăsându-mi casa într-o beznă şi căldură păgână şi mă scoseseră de pe circuit. Am deschis gura să îi întreb ce face contoaru' nou şi până să termin fraza, răspunsul a venit scurt şi în cor: "E SMART!" "Adică...?", zic eu închipuindu-mi cum AI-ul (inteligenţa artificială) o să-mi invadeze casa şi intimitatea. "Adică transmite indexu' singur şi nu se poate umbla la el" (la contoar, nu la index) "Şi nu mai vine niciun coleg să facă poze la contoar şi să vă citească lumina." (Venus retrograd careu cu Uranus....breakup clar de corason, nu mă mai simt o divă domestică vizitată pe domeniul propriu pe neaşteptate de admiratori înarmaţi cu tabele de indexuri). Deja simt cum mă invadează regretul - mă obişnuisem deja cu sesiunile foto ale contoarului (ce rânjeşte sardonic Mercur ăla din Fecioară trăgând de urechile conservatoare ale lui Saturn retrograd din Peşti! Salarii tăiate, personal mai puţin, eficientizăm, fato, nu mai stăm să bocim nostalgic şi să pierdem bani...)


Contoarul nou luceşte deja pe perete şi este sigilat ca seiful de la NASA...Ȋnţeleg că dacă depăşesc cota agreată de electricitate, smartu' ăsta se sesizează...cum?, nu m'am prins încă, dar simt un fior rece pe şira spinării - nu o să mai pot să coc brioşe la cuptorul electric, să spăl rufe şi să vizionez serialul preferat sub briza aerului condiţionat la simultan?! (mda, Jupiter în Taur, confortul şi bunăstarea mea, în careu cu Soarele şi Luna deci, adio destrăbălări şi nelimitări necugetate...) Doare, băi, asta şi simt cum mi se ridică aşa o undă de revoltă când cei unul din extratereştrii cu salopetă îmi întinde pixu' arătându-mi cu degetul unde să semnez că sunt de acord cu aceste invazii electrificant subite. Simt cum Lilithu' leonin începe să-şi înfoaie coama şi să ceară libertate energetică şi neatârnare uraniană. Aşa că închid ostentativ toate siguranţele de pe tablou şi zic "S-a oprit lumina, nu văd să semnez, îmi pare rău." Şi trântesc uşa cu toată forţa plutonian retrogradă tensionându-mi destinul meu comercial cu Enel-ul (Pluto în careu cu Nodurile, da?).


Mă uit la contoarul cel nou care încearcă să-mi clipească din beculeţul roşu complice (Venus retrograd, oooffff)..."Serios, chiar vrei să începem aceeaşi relaţie toxică, de dependenţă, pe care am avut-o şi cu fostul, al cărui loc l-ai luat cu forţa?"îi spun privindu-l pieziş. Da, mărturisesc, a fost o relaţie de dependenţă - veneau facturile toxice şi eu le plăteam fără să crâcnesc. Am brusc o conştientizare şi decid să las siguranţele închise. E Lună Plină în Vărsător. E şi Super Moon. Ce-ar fi să fac ceva trăznit pe placul Vărsătorului? O să salvez planeta de la consumul de electricitate şi în seara asta voi privi stelele şi Luna! Şi o să închid netul şi toate programele de astrologie şi mă voi bucura de cerul înstelat şi de lumina argintie scoborâtă din obrajii rotunzi ai lunii pline.


(Prezenta povestioară este o interpretare creativă şi originală, în stil uranian, a aspectelor astrologice ale Lunii Pline din Vărsător, de aceea ataşez şi o hartă pentru cunoscători.)




469 views1 comment
Post: Blog2_Post
bottom of page