top of page
  • Writer's pictureCorina Chelaru

INTIMITATE SCLIPITOARE 😱🙃

Updated: Apr 21, 2022

Bre, oameni buni, o aflai și p-asta, că d-aia e bine să aibă omu' internet la liber: să vază ce c... lui n-a văzut neam de neamu' lui. 😎

Deci să vă zic, că sunt în extaz sclipicios: ✨

cremuța asta (CREMA SCLIPITOARE PENTRU PARTILE INTIME! 🤭👀) face să-ți lucească dânsa ca licuriciu' 💫 și să o nimerești și pe beznă totală, chiar și sub 3 pături din epoca glaciară a lui Mucușor Dan.


Citez din prezentarea produsului: " Este timpul să obțineți scântei! Distrează-te experimentând cu o senzație unică: o cremă bogată, învăluitoare, care hrănește pielea oferindu-i o prospețime îmbătătoare și iluminând-o cu sclipici aurii, pentru a străluci, surprinde și a orbi cu străluciri nemaivăzute până acum." 🤩😁


Băi, oameni buni, am trăit degeaba până acum! 🤦🤦🤦 Cum oi fi stat eu pe wc până acum fără scântei și fără prospețimi îmbătătoare?! 🧐 Păi, mai îndrăznesc eu să mă șterg cu hârtie igienică la Strălucirea Sa după ce îmi fac fireștile nevoi lichide dacă mă dau cu crema asta?! 😏

Nu mai spun ce revelații erotice am când citesc mai departe și că e "concepută pentru a respecta cele mai delicate tenuri" (am citit de două ori, credeți-mă!). Mărturisesc că la prima citire am fost puțin confuză, dar când am pătruns sensul metaforic, am înțeles de ce zice mai la vale în prezentare că minunea asta cremoasă "reaprinde creativitatea în visele celor care, descoperind-o, vor fi izbiți de ea." Fie binecuvântată creativitatea reaprinsă! 🤪😍


Gata, de mâine scot luminile de la bicicletă, mă dau cu cremă și pedalez fără chiloți! Pentru că "doar o mică picătură este suficientă pentru a te răcori și a emana toate strălucirile de care ai nevoie și a umple tot ce vrei cu sclipici strălucitor." 🥳💪


Nu face minunea asta banii? Eu zic să profitați, că cică e ediție limitată și recomandată și de Marie Claire, de Vanity Fair și de Elle!


(PS - poate îmi dau și mie cei cu site-ul o cremă că tot le-am făcut publicitate...Nu de alta, da' s-a ars becu' pe scara blocului și mă gândeam să dau pe balustradă ca să aibă vizibilitate 🤔🙃)

62 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page