top of page
  • Writer's pictureCorina Chelaru

GÂNDURI PENTRU SEZONUL ECLIPSELOR

✨Nu scriu articole sau postări, nu filmez cu gândul la cine le-ar putea citi/ vedea/ asculta și nici nu mă preocupă cum s-ar putea simți aceștia citindu-le/ văzându-le/ ascultându-le. Fiecare se simte în funcție de ce conține și de chimia (și alchimia!) interioară. Și e liber să exprime ce simte, cum la fel de liberă sunt și eu să fiu observator sau să reacționez în funcție de conținutul "vasului" meu.


✨Scriu sau filmez pentru că așa mă exprim, pentru că este modul meu de a emite în Univers pe frecvența mea. Alții comunică prin dans, muzică, culoare etc. Dacă și alții au aparate de recepție pentru această frecvență, mă bucur de rezonanță și mă bucur să împart bucata mea de drum cu ei. Fără speranțe și așteptări, fără "mergem până la capăt împreună", ci doar savurând fiecare pas împreună. Atât cât pașii au aceeași cadență. Pentru că acel "capăt" al meu poate fi foarte diferit, dar la fel de frumos ca acel "capăt" al lor, însă să nu fie la finalul aceluiași traseu.


✨De ce fac public ce scriu/ filmez? Pentru că poate pentru cineva e bună o etapă de "ride sharing" cu mine și eu oricum merg într-acolo unde îmi e destinația, dar poate în etapa pe care o împărtășim aflu și eu ceva de la ceilalți, și ei de la mine, și pot decide să dau chiar și o altă întorsătură drumului meu, păstrându-mi totuși direcția către destinația mea.


✨În rest vă ascult, vă citesc, vă iubesc 💜 și vă respect 🙏 pe fiecare cu îngerescul și cu omenescul din fiecare dintre voi, dar fac în felul meu ceea ce am venit să fac. Cu căderile și cu înălțările mele, cu ezitări sau foarte direct, dar întotdeauna pe drumul meu, pentru al cărui Nord doar eu am busola cerească interioară.🦄

41 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page