top of page
  • Writer's pictureCorina Chelaru

D-ALE ASTROLOGIEI...DE PRIN OGRADA PROPRIE

👉Situaţia nr. 1

"Vreau să programez o consultaţie pentru fiul / fiica/ soţul / soţia / prietenul / prietena meu / mea....etc." 🤓

Invariabil la astfel de solicitări am de-a face cu "băgăcioase", freak-control-ere sau "spirituale" din specia "mântuitoare cu forţa" şi "iluminatoare de serviciu". Exclud situaţiile în care fiul sau fiica sunt minori şi mama doreşte să ştie mai multe despre propriul copil. Vorbesc despre situaţiile în care fiul sau fiica sunt majori! Şi întreb şi eu, "în nemernicia mea" (vorba din antologicul film "Columna"), de ce nu poate personajul să se programeze singur? E momentul în care aflu că de fapt doamna cu pricina, care aproape întotdeauna e "pasionată" de spiritualitate şi mai ştie şi astrologie citită de pe site-uri vrea de fapt să ştie despre altcineva care scapă controlului ei sau care nu se aliniază "scopurilor ei spirituale". Mai pe româneşte, vrea să-şi bage nasul în viaţa altuia, pe motiv că îi vrea binele!

De ce refuz? Pentru că ridicarea unei astrograme presupune ca eu să am acces la toată formula energetică a persoanei respective, să mă conectez la intimitatea acelei persoane şi nu cred că şi-ar dori cineva să se intre în "casa" lui fără invitaţie şi cu bocancii în picioare. E o lege care face parte din deontologia meseriei - a nu da date despre o persoană altcuiva, fără acordul ei . Un fel de GDPR divin, dacă vreţi... Drept pentru care nu mă contactaţi pentru astrograma altcuiva (cu excepţia propriilor copii până în 18 ani), că nu fac, indiferent cât mi se oferă ca preţ!

👉Situaţia nr. 2

"Aş vrea să ştiu dacă....mă mărit / moare mama sau tata/ mă angajez/ fac copii etc." 🤦

Dragilor, astrologia nu e ghicit în globul de cristal! 🔮 Astrologia vă poate ghida asupra perioadelor celor mai favorabile unui anumit sector de viaţă, vă poate spune când aveţi cele mai mari şanse de reuşită într-un domeniu, vă poate oferi indicii asupra contextelor favorabile, dar nu vă poate da certitudini, pentru că ALEGERILE sunt ale dv. Ceea ce aleg să întreprind într-un anumit sens, modul în care o fac, motivaţia pe care o am, energia din care fac ceea ce fac pot schimba radical lucrurile...şi asta ar trebui să v-o spună orice astrolog onest: că nu este Mama Omida şi că nu deţine el adevărul ultim!

Da, eu îţi pot spune că ai toţi indicii de măritiş, dar dacă tu devii o obsedată, disperată doar după aşa ceva şi vei acţiona din energia aceasta, până şi cea mai binevoitoare hartă va spune stop până când vei învăţa să acţionezi din perspectiva corectă din punct de vedere divin şi să parcurgi paşii sănătoşi pentru evoluţia ta în acest sens.

👉Situaţia nr.3

"Se vede în harta mea vreun bărbat în curând?" (pe cuvântul meu că niciodată bărbaţii nu mi-au pus întrebarea dacă se vede în harta lor o femeie în curând...nu ştiu dacă nu îi interesează subiectul sau pur şi simplu doar îşi folosesc bunul-simţ!) 🤔

De obicei doamnele care îmi pun această întrebare fie sunt încă foarte măritate şi se "screm" de mult timp să divorţeze, dar nu au curaj şi ar vrea să se asigure că pleacă de la un "bou" ca să îl găsească mintenaş pe Mr. Perfect, fie sunt singure de mult timp şi în tot acest timp au făcut toate cele să-şi îmbunătăţească persoana (fitnes, dietă, tratamente, cursuri de feminitate şi de dezvoltare spirituală, dans din buric sau din ce-o mai fi) doar în ideea de a deveni mai dezirabile pe piaţa sentimentală...şi orice bărbat zdravăn la cap, fuge de o "perfectă" de-asta, că ştie că îi va umple frigiderul cu pretenţii şi fiţe. 🙃

Deci, la această magistrală întrebare nu pot răspunde decât afirmativ - da, se vede un bărbat foarte curând, pentru că e suficient să ieşi din casă şi dai nas în nas cu tone de bărbaţi pe stradă, la magazine, la serviciu şi oriunde. Excepţie ar face măicuţele şi cele cu fobii care nu ies din casă deloc, că restul chiar nu au motive să nu se vadă în harta lor bărbaţi! Ideea e: sunt ele cu adevărat pregătite pentru un bărbat adevărat sau doar îşi caută un "tătic", un "armăsar" sau o nouă sursă de ataşament toxic? Ȋntreb şi eu pentru un prieten...cum s-ar zice!

Doamnelor, hai să ne asumăm curajul de a afla întâi despre noi cum stăm cu tiparele relaţionale, cu modul de a iubi şi cu corectitudinea sentimentală faţă de noi însene mai întâi. 👍

Aş putea continua cu multe situaţii şi nu le expun pentru a face mişto şi nici pentru a jigni pe cineva, ci pentru că o consultaţie astrologică are ca scop AUTOCUNOAŞTEREA nu autoiluzionarea şi nici lingerea rănilor sau victimizarea în faţa astrologului.

Rolul astrologului este de a arăta perspective diferite, de a fi cât poate el de obiectiv şi de responsabil în a descifra cauzele unor anumite experienţe de viaţă şi de a prezenta consecinţele unor posibile alegeri, mai ales la nivel spiritual.🤩

Astrologia nu este pentru o bârfuliţă la o cafea sau la salon şi nici nu ţine loc de telenovelă! Astrologia este pentru cei / cele care vor să se uite la sine cu luciditate şi înţelepciune pentru a deveni cea mai bună versiune a lor şi sunt dispuşi să audă şi altceva decât ceea ce şi-ar dori să audă.

69 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page